mardi 29 novembre 2011

Marni for H&M!


I have just listen that Marni will be the next brand to create a collection for H&M! And i'm so excited about it! The truth is that i really love Marni!! It's one of my favourites italian brands! So, it's a good news because i was a little bit disapointed by the last collection, which was Versace for H&M! The fact is that I couldn't find my loves in the shop! I was wondering who will be desingned a new collection and when?? But, now, i have my answer (fortunately, i don't expected so much!!) Marni will be created a collection for spring, which be avaibaled on 8th March!! I have already notice it in my notebook! So important!! I let you the video! I flashed on the sandals shoes: there are just amazing!

Je viens juste d'apprendre que Marni sera la prochaine marque de luxe a proposé une collection pour H&M! Et à vrai dire, je suis déjà toute excitée! A vrai dire, j'adore Marni! C'est une de mes marques italiennes préférés. Cette nouvelle tombe à pic car j'ai été un peu déçue par la collection Versace pour H&M: je n'avais pas trouvé les pièces que j'aimais. Je me demandais donc qui serait le prochain créateur a crée une ligne pour H&M et surtout quand? Mais heureusement, j'ai eu ma réponse rapidement! La collection sera évidemment une collection printemps, et sera disponible le 8 Mars prochain. C'est déjà noté dans mon agenda!


Je vous laisse la vidéo! Je vous tiendais bien sur au courant (comme pour Versace! :) ) Regardez bien la vidéo, et vous verrez les sublimes sandales, que je veux déjà m'acheter!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire